6 Nisan 2012 Cuma

Geç Kaldığım Bir Hayata Yetişme Çabasındayım



Doğru yerde, doğru zamanda, doğru şartlarda her şeyi yapacak gücüm vardı. Yanlış yerde, yanlış zamanda, yanlış insanı sevince hiçbir şey için yapabilecek gücünüz kalmıyor.
Sanki tüm olup bitenler bir şakadan ibaretmiş gibi; tüm yaşanmışlara, yaşanacaklara, yaşayamadıklarıma gülümsemekten başka bir şey elimden gelmiyor.

Geçmişten, sevgilerimden, nefretlerimden bana bir şey kalmamış gibi yaşamaya devam ediyorum. Kendimle olmak istediğim insan arasında sürekli bir savaş halindeyim, savaşın tam ortasındayım. Kişi olduğu gibi görünmelidir, kendisine bile. İşte bu paha biçilemez bir şey eğer başarabilirseniz. Başkalarını etkileme düşleri kurdum sonunda başarısız oldum.

 Olduğum gibi görünüyor muyum? Bilmiyorum ama olduğu gibi yazmaya çalışıyorum. Öğüt vermeden, süslü cümlelere kaçmadan, beylik laflar etmeden. Ben yazarken siz bir yandan şüphesiz yanılgılarımı ve zayıflıklarımı gözlemliyorsunuz. Umarım beni yargılamazsınız. Herhangi birini, kim olduğu önemli değil hiç tanımadan yargılayan insanlardan bıktım. İnsanların birbirlerine kötü davranmasından bıktım. Sırf bu yüzden yalnızlık bile güzel gelebilir  insana.

Asla sahnelenmeyecek bir oyunun tam ortasındayım, geç kaldığım bir hayata yetişme çabasındayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder