8 Mart 2012 Perşembe

Kendimi Aramakla Meşgulüm



Kendime söz geçiremediğim için kimseye sözümü dinletemedim. Kelimelerimi değiştirirsem sonumu da değiştirebilir miyim? Hiçbir fikrim yok.
Ne kalabalıklara ne de kendimle baş başa kalmaya tahammülüm vardı. Ben, benim gibi olanlardan hiç hoşlanmadım ve sıkıcı bir karşılaşmadan öteye gitmedi. Kendimden de sıkıldım şimdi kendimde sevecek bir şeyler arıyorum.
İçe dönük bir çocuktum. Yaşını başını almış insanların ne düşündüklerini hep merak eder olurdum. İçimden onların yaşına gelsem de ne düşündüklerini anlasam, derdim. Şimdi büyüdüm. Ne düşünüyorum diye düşündüm, yeni bir şey bulamadım.
Yaşamadan ölmek istemiyorum. Başkaları ne düşünür diye yaşamak istemiyorum, erkekler ne der diye düşünmek istemiyorum. Düşünmüyorum.
Başkasının yerine kendimi koymaktan kendimi nereye koyduğumu unuttum. Kendimi aramakla meşgulüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder