4 Mayıs 2012 Cuma

Kendimden Bahsetmeyi Sevmem Aslında


Boyum kısa değildi. Ama uzun olduğumda söylenemez. Erkeklerin gözüyle nasıl görünüyorum bilmiyorum. Çirkin değilim. Kendimi güzel bulmam. Mesela burnumu yaptırmayı çok istedim. Sonra eski burnumu özlerim diye vazgeçtim. Beni idare ediyor. Nefes alsam yeter.  Futboldan anlamıyorum. Ofsaytın anlamını bir kerede öğrenemedim. Spor yapmıyorum. Çok yersem kilo alırım. Diyet yaptığımda ilk olarak yüzümden kilo veririm, son olarak kalçalarımdan. Her Türk kadını gibi kalçalarım kolay kilo alır zor verir. Zaten orası ayrı bir dünya hiç girmeyelim o konuya. Türkiye'nin en genç yazarı değilim, mahallenin en güzel kızı değilim. Ama biraz çalışırsam en zekisi olabilirim. Bu da benim tesellim olsun. Erkeklerle anlaşmayı pek beceremem. Kıskanmıyorum dediğim de kıskanıyorumdur, sevmiyorum dediğim de aslında deli gibi seviyorumdur.  Hazır cevap değilim. Birsiyle konuşurken hep konuşma bittikten sonra aklıma kitap alıntısı gibi güzel cümleler gelir. Hayatımda en büyük üzüntümü bunlar oluşturur. Keşke şunu deseydim, keşke bunu deseydim gibi. En dikkat çeken yönüm gözlerimdi, renkliydi. Bu doğuştan gelen bir şey olduğundan benim için önemi yoktu. Doğuştan değil sonradan kazandığımız özelliklerimize önem veriyorum asıl. Bir erkeğin yakışıklı olmasına karşı koyabilirim ama zekasına her zaman hayran kalırım. En büyük zaafım zeki insanlardır. Özellikle benden daha zeki bulduklarım. Bir yerde okumuştum. Kadınlar zeki erkeklerle, erkekler güzel kadınlarla birlikte olmayı seçerlermiş ve insan ırkı böyle sürdürürmüş devamını. İsveç bilimadamlarının yalancısıyım.Beni seven insanlardan kaçarım, benimle ilgilenmeyen nerede götü kalkık erkek varsa gider bulurum, uğraşmayı severim, zor olanı seçerim. Sonra çok üzülürüm, çok ağlarım.
Hayatımı izliyorum, sonunu bilmediğim bir filmi izler gibi. Sonunu bilmiyorum ama tahmin edebiliyorum. Üzülen yine ben olacağım. Eğer yönetmeni iyiyse film iyi bir şeye benzeyebilir. Ben filmimi yönetmeyi bilmiyorum. Akıcı sahneler yok, çoğu yerde film sıkıcı diyaloglara dönüşüyor, izlerken uykunuz geliyor. Filmin ortasında çıkıp gidesim geliyor, gidemiyorum. Ben filmimi kötü yönetiyorum. Hayatımı planlamayı bilmiyorum. Plansız, programsız hareket ediyorum. Hayatım tehlikeli bir oyuna dönüşüyor.

3 yorum:

  1. .Beni seven insanlardan kaçarım, benimle ilgilenmeyen nerede götü kalkık erkek varsa gider bulurum, uğraşmayı severim, zor olanı seçerim. Sonra çok üzülürüm, çok ağlarım.

    Şu olayı bıraktığım an mutlu oldum, o kaçtıklarımız 6 ayı devirdikten sonra nasıl kıymetli oluyor bi bilsen :)

    YanıtlaSil
  2. Doğuştan değil sonradan kazandığımız özelliklerimize önem veriyorum asıl.

    YanıtlaSil
  3. Bir şey söyleyeyim mi? Her cümlenle beni anlatmışsın, yazıyı okurken hepsine 'ayyynı ben' deyip durdum :)

    YanıtlaSil