2 Kasım 2012 Cuma

Seviyorum Lan Diyemeyen Erkeği Ne Yapayım Ben



Resimdeki kız ne güzel aynı ben. Tamam benden daha güzel, kabul ediyorum. Ama burnumu yaptırsam, üc bej kilo versem tıpkısının aynısı olurum Allah'ıma kitabıma. Ama bu kızın evi pis olur, temizlik yapmaz bu, ben  adamı gözünden anlarım, yani bi evlenilecek kız değil, yani bi ben değil. Yemek de yapmaz bu aç kalırsınız. Var mı Türk kızı gibisi. O yüzden işte olum biz bulunmaz hint kumaşıyız. Kıskandım mı? Kim ben mi? Bu kızı mı kıskanıcam, bunun neresini kıskanayım be. Tamam lan tamam bu gavur kızları da ne güzel oluyor. Bizim kadar temiz değildir yine de. Temizliğe taktın diyeceksin şimdi biz küççükken halı yıkama fabrikaları yokkene bir halı yıkardık köpürte köpürte. Yatak odası kapısının arkasında mutlaka temiz bir kaç rulo halımız hazırda beklerdi. İşte biz böyle annelerin elinde büyüdük. Kıymetimiz bilinmiyor. Yağmur yağdığında kahve içip kitap okuyamadım. Annem balkondaki çamaşırları toplatırdı ıslanmasın diye. Sonra Türk kızları niye bu kadar atarlı oluyor? Şimdi anladın mı niye atarlı oluyor.

Türkiye standartlarında bu kadar güzel olunca peşimde hem yakışıklı hem kaslı hem zengin hem komik hem karizmatik erkekler eksik olmuyor. Güzellik başa bela. İnanmadınız değil mi? Ne yalan söyleyeyim ben de kendime  inanmadım şu anda. Yok öyle bir şey çünkü. Sonra güzel değilim ki ben. Belki de güzelimdir. Bazen güzel bazen çirkinim. Çirkef bir yanım  var o zaman çirkin oluyorum. Mesela kıskancım ben ve fena halde belli ediyorum, bildiğin cadı oluyorum. Bana yakışmıyor ama sevdiğim adamı kıskanırım, yani onu kıskanmayacağım da sokaktan geçen adamı mı kıskanacağım.

Aslında kadınların erkeklerden beklediği şeyler var. Tamam çok şey var, liste uzun. Canınız sıkılmasın diye uzun lafın kısası mesela benim adam (adam nerden benim oluyor onu da bilmiyorum) karşıma çıksa dese ki:

"Yeter lan benimsin, seni üzeni s*kerim, adım attığından haberim olacak, canını yakanı yakarım, kılına zarar gelirse ortalığın a*ına korum"

ama demiyor işte.


9 yorum:

  1. a*ına koyum dedikte ne oldu sanki s*k gibi ortada kaldık :))

    YanıtlaSil
  2. Yeter lan benimsin, seni üzeni s*kerim, adım attığından haberim olacak, canını yakanı yakarım, kılına zarar gelirse ortalığın a*ına korum..

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlısınız teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. halıyı hala öyle köpürte köpürte yıkayanlarda var ama sonuç değişmiyo :) gavur kızı olmak vardı yaw :)

    YanıtlaSil
  5. Cocuklugumu ve gencligimi Maksika'da gecirmis bir Turk olarak evime, yani Turkiye'ye birkac sene once tasindim. O zamana kadar hep gavur kizi dediginiz kizlarla iliski denebilecek az bucuk deneyimlerim olmustu. Sonra hayatima Turk kizlari girdi birden. Bambaskalardi, cok daha kaprisli, cok daha simariklardi, sacmaliklari da bitmek bilmiyordu. Nedense "gavurlardan" daha cok sevdim her birini ama Turk kizlarinin farki, benden ayrilirken ya dedikleriyle ya da yaptiklariyla baska kizlara kapi acmalariydi. Bu Turk kizlarin arasinda oyle bir tanesi vardi ki diger hepsinin cok otesindeydi. "Tamam, budur" dedim kendi kendime ve aradigim kisinin o olduguna karar verdim. Kendi agziyla "hayatimda kimse benim icin boyle seyler yapmadi" dedirtecek kadar ona kalbimi, ruhumu, varimi yogumu, herseyimi vermeme ragmen ve ailemi karsima alacak kadar delicesine sevmeme ragmen ortada sebep yokken "eskisi gibi, ilk gunku gibi degil" diyerek terketti gitti. Herhalde henuz ne istedigini bilmiyordu. Simdi ise aci veren bu gercekten kacmak icin kendime egitimimi bahane ederek Amerika'da master bitirdim, kalmak niyetindeyim. Demek ki Turk kizi, bulabilecegi en duzgun adami bulsa bile ve bu adamlar onlarin ayaklarini yerden kesse bile onlari kendi elleri ile gumus tepside baskalarina, "gavur kizlara" teslim etmeyi uygun goruyorlar.

    Sevgiler :)
    - D.

    YanıtlaSil
  6. Söyleyecek söz bulamadım. Haklısın bizim memleket Avrupa'ya Amerika'ya benzemiyor. Biz Türk kızları da diğer kültürlerden farklı olarak yetiştiriliyoruz. Mesela bir minik etek giymenin bir gülümsemenin farklı algılandığı bir memlekette kadın olmak elbet kolay değil. Belki doğru kızla tanışmadın bu kadar kesin hüküm vermen beni şaşırttı. Hani yorumunu okuyunca Allah bizim belamızı versin o zaman dedim:) Ama bu söylediklerine yakın o kadar çok hikaye dinledim ki. Bu arada şunu da unutma dünyanın neresine gidersen git Türk kızları kadar fedakar birini bulabileceğini sanmıyorum.
    Sevgi bizden:)
    :P

    YanıtlaSil
  7. seviyorum lan seni, canını yakanın canını yakarım. bu aslında her kıza söylenmeyecek kelimeler. seversen canını verirsin bunları söylersin. ama red cevabı alırsın yani karşılığını alamazsın. buda seni üzer. sonra fark edersinki aslında canını değil arabanı, sevgini değil paranı, ister. yani aşkı parada arabada tipte arar olmuş herkes. o yüzden mutluluğu el ele tutuşup yürümek yerine yatakta bulurlar. geri dönüşü olurmu bilinmez ama şahsen öyle bir dönüşü kabul edemem...

    YanıtlaSil
  8. küfür ederk demedik ama deyince de Allah daha hayırlısını versin deyip giitiler. bu mu yani ulan ben neler çekmişim söyleyene kadar bari sor. . bu son bakalım sonra bi daha nah söylerim birine..

    YanıtlaSil
  9. Kimi sevsem, onun hep uzakta bir sevdiği vardı, unutamadığı ilk aşkı ya da onu terk edip giden sevgilisi... Kimi derinden sevsem, o bir başkasını derinden hatırlardı. Öylesine çok sevdim ki onları, başkalarına duydukları sevgiyi anlatmalarını, sessizce, içim acıyla kanayarak dinledim. Beni yitirmekten hiç korkmadılar; çünkü onlara göre fazla iyiydim; bu yüzden ilk anda vazgeçilebilirdi benden. Türk kizlari böyle sevip teslim olursan ilk terkedilen olursu.

    YanıtlaSil