4 Ağustos 2012 Cumartesi

Ayrı Olmak Çok Saçma

İnsan 50 bin kokuyu hafızasında tutar ve onu yıllar sonra bile hatırlarmış.
Bilimi boşver!
Binlerce koku içinden özlediğin onun kokusu.
Binlerce yüz içinden hatırladığın onun yüzü.
Binlerce ten içinden dokunmak istediğin onun teni.
Beni boşver!
Ben alışkınım ayrılıklara, yıllardır ayrıyım ailemden ve nasıl özeniyorum ailesiyle aynı evi geçtim aynı şehirde yaşayan insanları bir bilsen. Alışırsın zamanla en sevdiklerinden ayrı kalmaya. Dayanırsın. Ailemi geçtim ben senden ayrı bir şehirde, senden ayrı bir mahallenin bilmem ne caddesinin herhangi bir sokağından senden ayrı bir evde yaşamak yaşlanmak istemiyorum. Anlıyor musun?
Başkalarını boşver!
Elbet bulur insan evlenilecek bir erkek.
Elbet bulur insan evlenilecek bir kadın. Zor değil ki. Herkes bir gün evlenir sevdiğim. Evlilik delisi değilim bunu da böyle bil. Ben seninle yaşlanmak istiyorum. Olursa torunlarımı sevmek istiyorum. Birlikte yapmak istediğim çok uzun bir liste var. Ama seni korkutup kaçırmak istemiyorum.
Gerçekleri boşver!
Hayallere kulak ver. Olmadı bir odaya kilitlerim seni. Veririm kapının aralığından yemini suyunu. Ben beklerim.
Ben de bilmiyorum. Bakalım neler olacak.




3 yorum:

  1. İnsan sevince herşeyden vazgeçiyor..Sevmeye devam et ,inan sana en iyi gelen sevdiğini sevmek, acı verse de sev...

    YanıtlaSil
  2. Özlemini buradan hissettim deli kız,
    Ama şöyle düşün, bazen insanlar birbirine ne kadar yakin olursa olsun kilometrelerce uzaktaymis gibi olabiliyor.. O yüzden en iyisi böyle iclenip yazmak , bak ne güzel yazmışsn :)

    YanıtlaSil
  3. Saçlarıma karlar yağdı, ömrüme hazan;
    Gönlüm ile cana küstüm sen gideli.
    Gözlerimde hayallerin, yürekte tasan;
    Ben ki hâlden hâle düştüm sen gideli.


    Sen gideli güneş doğmaz, gül açmaz burada;
    Sen gideli sabah olmaz, yel esmez burada;
    Sen gideli sokak çıkmaz, yol geçmez burada;
    Virane şehire döndüm sen gideli.


    Can evimi yangın sardı, gözümü bulut;
    Yarınımı göğe astım sen gideli.
    Kimselere diyemedim, yutkundum durdum;
    Dağları sineme bastım sen gideli.

    YanıtlaSil