14 Ağustos 2012 Salı

İçimizdeki Koca Bulma Dürtüsü



Yoruldum. Çaktırmadan onun peşinde koşmaktan, kendimi sevdirmeye çalışmaktan. Hayır bilmiyorum benim gibi birisini nasıl sevmez lan. Sevmezse sevmesin it oğlu it. Ne diyeyim. Bir ilişkide elinizden gelen her şeyi yaptıysanız gerçekten içiniz rahat oluyor. 
Belki adam esmerlerden hoşlanıyor. O zaman söylesin tipim değilsin desin. Tam olarak sarışın sayılmam. Saçlarımın kumral olduğunu düşünürsek kumral sayılırım Nedir bu  kumralların çektiği? Yok sarışının adı, esmerin tadı. Laflara bak laflara peki kumrallar ne olacak, piç miyiz lan biz? Neyse biz kumralları kategorizeleştirmemeleri de iyi.

Vazgeçmedim de sıkıldım artık bu oyunlardan. Adamın haberi bile yok benim planlarımdan. Onun ilgisini ne kadar çekmeye çalışırsam o hep başka taraflara bakıyor. Elimi sallasam belki ellisi ama ben kafayı 51. sine taktım.
Belki saçlarımı sarıya boyatsam biraz daha uzatsam beğenir mi beni? Ya da siyah. Ama siyah bana hiç yakışmıyor. Galiba bir erkek için saç rengi değiştirmek bildiğin çılgınlık. Hep bu içimizdeki koca bulma geni yüzünden bunlar. Olay tamamen doğurganlıkla ilgili. İnsanların nesli neden tükenmiyor sanıyorsunuz? Evet bir erkek için şehir değiştirir, saçımızın rengini değiştiririz, işimiz bırakır, arkadaşlarımızdan vazgeçeriz. Çünkü sevdiğimiz adamdan çocuk yapmak isteriz olay tamamen içgüdüsel. Ama ben içgüdülerimin beni yönlendirmesine izin vermeyeceğim ne yaparsam kendim için yapacağım. Ben böyleyim kardeşim, işine gelirse. Sen sevmezsen elbet bir seven bulunur. Bizi de bir alan olur be gülüm. 

İçten içe evde kalmaktan da korkuyorum. Yani insan bu kadar evlenme meraklısı olur, pes! Ama ne yapayım ben de birlikte yaşamaya karşıyım. Kusura bakmayın o kadar da modern değilim bildiğin anneanne kafasındayım. Gelecek beni babamdan isteyecek, o tuzlu kahveyi içecek, büyüklerin eli öpülecek, baba evinden dualarla çıkılacak, resmi nikahın yanına imam nikahı da kıyılacak. Çok şey mi istiyorum. Bilmiyorum. 


3 yorum:

  1. Bence herseyi olmasi gerektigi gibi düsünüyorsun! Tez günde kavusmaniz dilegiyle...

    YanıtlaSil
  2. canım inşallah en kısa hayaal ettiğin mutluluk peşine takılır..Sevdiğinle aynı evde olmak harika bir duygu,ben saatlik yaşasamda yetinmeye çalışıyorum...

    YanıtlaSil