10 Ağustos 2012 Cuma

Ayrılığa İnanmıyorum


Birbirini seven iki insanın ayrılacağına ben inanmıyorum. Nedenini ben de bilmiyorum. İçimde bir his var herşeyin daha iyi olacağına dair.
Ayrılalım diyorsun. Yürütemiyoruz diyorsun. Bence şaka yapıyor olmalısın.
Biz ayrılamayız, seven insanlar ayrılmazlar, sabrederler. Mutlu olacağız, kötü şeyler getirmeyelim aklımıza.
Kurtuluş Savaşı'nı düşün. Dedelerimizi, atalarımızı düşün. Bu topraklar için canını veren Mehmetçikler aşkına düşün! Kolay mı bu topraklarda pes etmek, çabuk vazgeçmek, yenilmek, kaybetmek, söyle!
Sertap Erener'in Eurovision birinciliğini düşün, nasıl heyecanlanmıştık o gece milletçe.
Bursaspor'un şampiyon olduğu zaman şehrin caddelerinde deli gibi dolaştığımız geceyi düşün!
Bir yılbaşı gecesi Eskişehir'de Doktorlar Caddesi'nde ayazdan üşüyüp birbirimize sarılarak dinlediğimiz Yeni Türkü konserini düşün.
Biz daha  çocukken Naim Süleymanoğl'unun kırdığı dünya rekorunu düşün.
Kötü şeyler getirmeyelim aklımıza. Ayrılıktan bahsetme bana.
Yonca Evcimik'in Aboneyim şarkısını dinlediğimiz çocukluk günlerimizi düşün.
Tarkan konserlerine gidebilmek için aldığımız Doritosları düşün.
Ve büyüdük, kötü şeyler getiririr olduk aklımıza, ayrılık gibi.
Çocukluğumuzdaki gibi kötü şeyler getirme aklına, ayrılıktan bahsetme bana.

2 yorum:

  1. biri ayrılık mı dedi ayrı yazmadan ayrı yatmadan ayrı düşünmeden ayrılamazki insan.herşeyimiz bir kern ve bir kere tatmışken nasıl ayrıştırılabilirki insan

    YanıtlaSil
  2. http://erkegietkilemeninyollarii.blogspot.com 'a desteğinizi bekliyorum. İyi bir yaşam geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil