27 Temmuz 2012 Cuma

Ayrılık Olmasaydı İyiydi



Çok şey mi istiyorum Allah'tan, bilemiyorum. Seviyorum lan seni, diyecekti. Ben tam giderken bileğimden sıkıca tutacak, beni kendine çekecek, sıkıca sarılacaktı. Saçlarımdan öpecek, bende onun huzur veren kokusunu içime çekecektim. Beni kızdıracak sonra da kızdığın zaman çok güzel oluyorsun diyecekti. Trip atmayacak, küsüp gitmeyecek. Bana sinirlense bile ayrılmayı kafasından geçirmeyecek. Ben zaten ölsem ayrılmam.
Eğer bir erkeğin kalbine giden yol midesinden geçiyorsa, ona en sevdiği yemekleri yapamaya hazırım. Hiç anlamasam da yanında kuzu gibi oturup maç izlemeye, maç bittikten sonra başlayan saatlerce süren futbol yorumcularını dinlemeye bile razıyım.

Kendimce benim hayırsızı etkilemeye bana aşık etmeye çalışacaktım. Bilmiyorum ne kadar başarılı ne kadar başarısız olurum. Kendimce denemeye değer buluyorum. Aslında bana aşık bir mühendis var. Ama onu bir türlü sevemedim. Gerizekalı olduğum için nerede beni aramayan, sormayan, ilgisiz biri varsa gider ona aşık olurum. Zoru seviyorum falan demeyeceğim bildiğin gerizekalılık benimkisi. Ne bileyim mühendisi bir türlü sevemedim aslında sevdim ama az sevdim. Zaten o da bunu hissetti. Gel deyince geliyor, git deyince gidiyor böyle adam yanımda kuzu gibi ama arkadaşları arasında hiç öyle değil. Eee biz de sevmiyoruz öyle her dediğimizi yapan erkeği. Mühendis buradan kaybetmiş olabilir. Allah yolunu açık etsin.

Gelelim benim hayırsıza. Şimdi bu iş hayatında da bildiğin kariyer yapıyor. Evet okul hayatında çok başarılıydı evet iş hayatında da çok başarılı ve yanında bankacı tipli kızlar var. Benimde okul bittiğine göre iş bulup karşısına güzel elbiselerle, topuklu ayakkabılarla ve iş kadını olarak çıkmayı planlıyorum. Aslında çalışmaya hiç g*tüm yok. Böyle iyiydik. Ama iş bulmazsam ailemin yanına dönmek zorunda kalırım ve benim hayırsızı sonsuza kadar kaybedebilirim.

2 yorum:

  1. aldırma hepimiz gerizekalıyız erkek seçiminde ...ve iflah olmuyoruz...

    YanıtlaSil
  2. Hayırsızı kaybetmen sıkıntı değil, aklında hep şahane bir kaybediş hikayesi olarak kalır en fazla. Ama kazanman pek hayırlı olmayacak diye bir his belirdi bende @Adsız'ın da dediği gibi seçimlerde pek stabil kararlar alamıyoruz, ne erkekler ne de kadınlar.

    YanıtlaSil